Lördag !

Dagen började med att jag fick 3 sms på typ 1 minut, så jag vaknade och tänkte.
Det måste vara viktigt eller så jävlas någon med mig, hehe. Då visade det sig att
tränaren vill ha med mig i dagens match, men hadei nte fixat skjuts till mig så
jag försökte fixa det på något sätt. Dock gick det inte att fixa, så blev ingen match..

Efter det har jag kollat på Liverpool - Everton som slutade 2-1. Tyvärr räckte inte Everton
till idag fast dem ledde matchen länge. Grattis Liverpool till final platsen.

Nu ser jag på SAIK - Brynäs. Hoppas SAIK gör match av denna finalserie, vill ha
mer spänning fan. Kan annars tro det är kvartsfinalserie ! Kom igen !

Aja, håll utkik :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0