Fredag !

Idga åkte jag till Mjölby för att träffa min "mini-familj", hehe. Vi gick på möte
där jag frick skriva papper på att jag är pappan, etc. I övrigt har dagen varit ganska
seg för min del det har känt som att dagen har gått i slowmotion, men så blire med
5 timmar sömn och en klassisk väckning under sömnen.

Annars var det mysigt att somna bredvid den lilla sjuklingen som knappt kunde
andas med näsan, för hon snorade sådant.  Hoppas hon frisknar till snart !

Under kvällen har jag sovit, sett på Eurotalk EM-sepcial: Danmark. Det var
intressant som vanligt och läktar redan tills de pratar om Portugal och Holland.

Nu dricker jag Fanta och lyssnar på D-Block and S-te-fan samtidigt som jag
spelar med Pescara i Serie B i Italien på FIFA12. Det går prima skinka :)

Håll utkik !






Kommentarer
Postat av: Erica

Haha så liiiiiiiten :P

2012-04-14 @ 12:01:48
Postat av: David

Söt ändå :)

2012-04-14 @ 15:36:01
URL: http://bloggnyllet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0