Fredag !

Idag sov jag till 13:10 ungefär, det var rätt skönt, dock hade jag velat
går upp en mer skaplig tid. Aja, så kan det gå ibland blev väckt och lite annat
när jag sov som djupast, så därför är man ganska trött idag. Vädret gör en inte
piggare heller, fy fan kan tro det är höst.

I vilket fall som helst sitter jag här nu och dunkar gammal techno och dricker kaffe.
Fy fan, så fint det är alltså njuter till max OLD Techno<3 !!!

Jag kanske drar mig ut till kusinen ikväll igen, får se om han ska göra något eller ej.
Tänkte höra av mig till honom senare och hoppas han kan ses. En släkting opereras
och det kommer ta tid tydligen, så därför vill jag gärna ta mig ut till kusinen :)

Håll utkik ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0