FIFA12 [Pescara]

Nu har man spelat klart säsongen med Pescara. Jag vann dubbeln och
därmed är jag uppe i Serie A. Sjukt att jag vann cupen mot storlagen i Serie A,
men det bådar gott inför kommande säsong med andra ord !

Startelvan och formationen: 4-1-2-1-2

Målvakt: Smith (77)

Backar: Brosco (65), Romagnoli (68), Capuano (70) & Bolzano (65)

Defensiv mittfältare: Enzo Maresca (73)

Ytter mittfältare: Caprari (73) & Insigne (77)

Offensiv mittfältare: Verratti (68)

Anfallare: Leandro (73) & Immobile (77) (kapten)

Som ni ser är backlinjen usel, dock är min grundtaktik klockren och
därför släpper jag sällan in mål. Sedan vinner jag matcherna för att
offensivenär, så pass grym som den är !


Ligastatisk och utmärkelser:

42 matcher=39 vinster & 3 oavgjorda= 107-28 i målskillnad=+79= 120 poäng.
Jag hamna 23 poäng före Torino som fick 97 poäng, så är skapligt nöjd med att
vara obesegrad i Serie B.


Skyttekung: Immobile, 21 mål.

Assistkung: Piovaccari (Brescia), 13 assist.

Hållna nollor: Romero (Sampdoria), 20 st.

Min favoritspelare:

Min favoritspelare är Verratti faktiskt. Han var kung i cupfinalen bland
annat och tycker allmänt om att spela med den killen. Han kommer
jag utveckla ännu mer han är bara 18 år. Dock är Immobile makalös också.


Cup statistik och utmärkelser:


Jag slog lag som: Livorno (4-1), Cesena (1-2), Palermo (1-6), Milan (3-4),
Juventus (4-1) & Inter i finalen med (4-1).

Skyttekung: Immobile, 7 mål.

Assistkung:
Verratti, 4 assist.

Hållna nollor:
Abbiati, 3 st.

Bästa cup spelaren: Verratti med 4 mål och 4 assist.

Det var en klockren säsong med Pescara. Jag trodde det skulle gå betydligt
sämre faktiskt, men mina taktiker verkar gå riktigt bra med lagen jag är.
Nu gäller det att försöka värva in unga och billiga spelare eftersom att truppen
är ganskatunn i mitt tycke och oduglig i synnerhet om jag ska kunna ha någon
form av chans i Serie A.


Jag ska skita i Palermo och ta över Caen i Franska ligan faktiskt. Nästa
gång jag skriver, så är det om Caen med all säkerthet. Håll utkik !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0