FIFA12 [Palermo]

Spelat kalrt en säsong med Palermo och det gick ju galant detta.
Jag vann dubbeln, ligan och cupen. Jag har ett grymt lag och har sålt rätt
spelare samt fått in klockrena spelare.

Startelvan och formationen: 4-1-2-1-2

Målvakt:
Viviano (81) (kapten)

Backar: Martin Kelly (78), Dawson (80), Munoz (76) & Balzaretti (80)

Defensiv mittfältare:
Acquah (75)

Centrala mittfältare: Kuzmanovic (78) & Bacinovic (79)

Offensiv mittfältare:
Belhanda (81)

Anfallare:
Loic Remy (84) & Abel Hernandez (80)

Bänk:
Chandler (74), Silvestre (78), Aurtenetze (75), Andre Santos (76),
Vazquez (75), Zahavi (77) & Mbaye Niang 17 år (72).

Ligastatistik:


38 matcher= 34 vinster och 4 oavgjorda= 93-21=+72 i målskillnad= 106 poäng.

Det gick nästan för bra för att vara sant, men gjorde några bra värvningar
som ni såg högre upp och det bäddade för framgångarna faktiskt.

Cupen:

Vann lag som:
Modena, Varese, Genoa, Napoli,
Catani & Inter i finalen.

Nu ska man ut till Europa med det här laget också, dock är det här andra
förutsättningarän vad jag har med Greuther furth, eftersom här har man större
budget och en betydligt bättre trupp. Därför tror jag det här går som fisken i vattnet !


Håll utkik !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0