FIFA12 [Leicester City]

Jag har vana nu att lira med mindre lag som ni ser, men utmaningen är
lockande och att göra dem till "större" lag är faktiskt kul, hehe. I vilket fall
som helst gick den här säsongen med Leicester City bättre än väntat.


Jag vann trippelN. Jag vann Championship, vann ligacupen och F.A cupen.
Nedanför kommer laguppställningen och statistiker på hur det har gått, etc.



Startelvan och formationen:
4-1-2-1-2

Målvakt: K. Schmeichel (76) (kapten)

Backar: Mario Gaspar (72), Bamba (73), Camporese (72) & Arman (74)

Defensiv mittfältare: Acquah (75)

Yttrar: Lars Stindl (77) & Rausch (75)

Offensiv mittfältare: Guberti (77)

Anfallare: Beckford (74) & David Nugent (75)

Avbytare:
Pantsil (71), Camara (73), Konchesky (71), Greco (75),
Andy King (71), Mendler (70) & Owen (75)


Ligastatistik och utmärkelser:


46 matcher= 42 vinster och 4 oavgjorda= 92-22= +70 i målskillnad= 130 poäng.
West ham kom 2:a på 92 poäng, så jag vann ganska lätt som ni ser, hehe.


Skyttekung: Beckford (20) mål.

Assistkung: Guberti och Stindl (10) assist.

Hållna nollor: K. Schmeichel (19) st.

Min favoritspelare:
Lars Stindl, som jag köpte från Hannover var
min bästa spelare enligt mig. Han stod för 10 assist och 15 mål som
höger mittfältare.



Ligacup statistik:


Slog lag som:
Derby County, Sunderland, Southampton,
Chelsea, Manchester City & Liverpool i finalen. 15 mål och 7 insläppta är
rätt okej också med tanke på motståndet.

Skyttekung:
David Nugent (5) mål.

Assitskung:
Fernando Torres (3) assist.

Hållna nollor: K. Schmeichel (3) st.


F.A.-cup statistik


Slog lag som: Chelsea, Arsenal, Birmingham City, Reading,
Swansea & Liverpool återigen i finalen. 12 gjorda mål och 6 insläppta är
också helt okej tycker jag eftersom motståndet var som det var.


Skyttekung: David Nugent (4) mål.

Assistkung:
Guberti (3) assist.

Hållna nollor:
Pepe Reina (3) st.

Jag är riktigt nöjd med året såklart och det är väl inte konstigt egentligen, hehe.
I alla fall ska jag försöka föryngra och bredda truppen om det går vill säga nu när
man går upp. Jag bör få en hel del pengar eftersom jag vann allt, men hoppas
kommande säsong blir nästan lika lyckad.

Mina mål är att vinna Europa League som jag är med i eftersom cup-vinsterna, samt
att etablera laget i toppen så jag kan rusta laget inför Champions League som är
huvudmålet att vinna samt PL såklart samma år. Bara att hålla i hatten !


Annars håll utkik !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0