Wasted Penguinz !

Idag har man tankat ner en hel del låtar med Wasted Penguinz.

Det är 2 personer från Helsingborg faktiskt som kaller sig det och har haft kontrakt
med Scantraxx i ca: 1 år officiellt. De blev årets "new face"= nykomlingar.
de har fått spela på Defqon 1 och lär fortsätta spela på olika event nere i Holland framöver.

Jag känner att jag måste skriva om dem här, eftersom att jag tycker att de
är jäkligt duktiga på det dem gör och att dem är ändå från Sverige trots allt.

Min personliga favoritlåt med Wasted Penguinz är Melancholia. Jag vet inte varför,
men jag tänker på sommar när jag hör den låten och känner ett sug på att sitta
vid stranden och njuta av en kall öl med vänner och flickvän, hehe !

För övrigt ska jag allt skriva om mitt lag med Inter som jag har på
FIFA imorgon, eftersom att jag har spelat en säsong med dem.


Håll utkik och jag lägger säkerligen upp någon bra låt imorgon också.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0