Torsdag !

Igår gästbloggade Tobbe lite och jag kommer att ha olika som
gästbloggar då och då.


Tanken med att ha olika som gästbloggar är att det ska bli mer variation
på skrivandet och jag antar det alltid är roligt med olika inlägg, bilder, etc.
För övrigt satt jag uppe halva natten för att ordna med alla nya
övergångar som var inatt. Jag fixade in alla övergångarna till FIFA11 och
har valt en hel del olika klubblag i respektive land.

 

I Tyskland är jag Wolfsburg, i Frankrike är jag Lille, i Ryssland är jag Lokomotiv Moskva,
i England är jag Stoke City, i Spanien är jag Getafe, i Italien är jag Roma och
sedan har jag en sparning där jag ska vara min ”favoritlag”.
Just nu är jag Portugusiska Sporting Lissabon.

 

Det laget jag kommer att skriva om först är Sporting Lissabon och efter
det Roma skulle jag tippa på för dem har ett ruskigt intressant lag efter alla deras inköp.

 

I vilket fall som helst, så ska jag försöka lägga energi på att skriva ner vilka lag som har gjort
bäst övergångar och vilka som har varit usla med sina övergångar enligt mig.
Ni ska få min åsikt och då får ni tycka och tänka hur bäst ni vill om det.

 

Håll utkik för det lär ske en hel del nu innan helgen för då tar jag ett ”break” från skrivandet,
eftersom att jag fyller år och lär vara ganska upptagen av olika anledningar.


Hoppas ni får en bra helg och håll utkik nu innan helgen för jag kommer att
uppdatera flitigare än vanligt med olika låtar, klassiker, fotbollsmål, etc.


Jag och Stoffe från Valborg !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0