Spurs - Liverpool

Första halvlek:

I den första halvleken har Spurs ägt, dem leder med 1-0 och har bud på 2, 3-0
egentligen. Dock kan man ju inte få med allt i en match, men ser riktigt bra ut för dem
och det ser uslet, lojt och allmänt avslaget för Liverpool. Saken blir inte bättre när Charlie
Adam drar på sig 2 gula kort i första halvleken på ett klumpigt sätt. Daglish måste visa vart
skåpet ska stå för dem om de ska kunna få någon form av poäng i matchen. En riktigt
bra första halvlek av Spurs, är imponerad !

Andra halvlek:

Spurs fortsätter ånga på och får utdelning av Jermain Defoe strax efter att Skrtel drog
på sig rött kort på en idiotisk tackling, idiot. 2 minuter senare skjuter Defoe och Reina får
inte grepp om den, så Adebayor hinner före och chippar lätt över Reina och lägger in den enkelt
till 3-0. Efter det fortsätter Spurs lira runt och bara njuter av ledningen, sedan i sista sparken
gör Adebayor mål och matchen slutar 4-0 till Tottenham Hotspur !

Sammanfattningsvis:

Tottenham spelade riktigt bra, kul att se med tanke på deras start ändå i ligan och
jag är besviken på Liverpool eftersom de hade ändå startat bra och nu har dem 2 raka
förluster. Visst jag ska inte klanka på dem, men det här håller ju inte och det vet
alla om sama sak gäller mitt Arsenal som rent ut sagt är värdelösa för tillfället. I vilket
fall som helst är jag imponerad av Spurs spel och hur de ägde Liverpool på alla fronter
stor eloge till dem !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0