Måndag !

Det har varit en redigt seg dag med mycket fet mat allmänt chilla hemma.
Dels tack vare helgens galenskaper och för att vädret har varit ganska pissigt.


Jag har sätt på Eurotalk som går på www.svenskafans.com.
Det handlar om de olika ligorna i Europa och för det mesta pratar dem om:
Italienska, Tyska, Spanska, Franska & Engelska ligan. beroende på avd dem har för
gäster i varje progam såklart. Personligen tycker jag att dem snart börjar bli bättre än
vad exempelvis "Fotbollskanalen- Europa" på TV4 är. Dels för att dem går djupare in i ligorna
och tar upp politik, historia, supporterkulturen och intressanta punkter, så att vi som följer
fotbollen får en större inblick/information om de olika ligorna. Tummen upp !


Helgen blev precis som jag hade tänkt mig.
Det blev mycket skratt, musik, alkohol, galenskaper och ni ska få se på 2 bilder
som vi tog under fredagen/lördagen. Det blev en klockren födelsedag,
så tack till alla som var med!

Imorgon ska jag allt försöka skriva om en fotbollsmatch. Ni får helt enkelt hålla utkik
och jag ska som vanligt lägga upp någon låt. Hoppas er helg var lika bra som min !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0