FIFA11 [QPR]

Jag vann nu dubbeln med Queens Park Rangers= QPR. Nu är man
uppe i Premier League med dem här och vann F.A Cupen som är Englands största
Cup. Det vill säga de flesta vill vinna den. Jag slog ut: Cardiff, Bolton, Tranmere,
Bournemouth, Sunderland och slog Chelsea i finalen, hihi.

Jag fick 99 poäng. 30 vinster, 9 oavgjorda och 7 förluster på 46 matcher. 84-26 i
målskillnad också, observera att jag simulera alla matcherna förutom Chelsea matchen
som jag körde och vann.

Startelvan:


Målvakt: Victor (81)

Backar: L. Young (77), Zelao (79), G. Milito (81) & Yanbaev (76)

Defensiva mittfältare:
Muamba (78) och Cattermole (78)

Ytter mittfältare: Wright-Phillips (80) och Wendel (80)

Offensiv mittfältare: Aliyev (81)

Anfallare: El. Arabi (76)

Bänk: Coleman (73), Traore (72), Boateng (77), Taarabt (74),
Diouf (76), Giuliano (79) & Kalinic (75)

Reserver: Van der Sar, Chimbonda, A. Ferdinand, Cohen, Barton, Jiménez,
Owusu-Abeyie & Bangoura.

För att vara första året, så är detta en rätt bra bredd och min startelva ser bra ut.
Dck ska jag finslipa med några riktigt tunga namn som jag ska ta beslag på. Ni
får allt se det när jag har skrällat i Premier League helt enkelt.

Håll utkik, för det kommer en uppdatering med Granada vartefter. Jag känner
att jag är en riktig nörd som bara har uppdaterat om lag nu på korttid, men
vad fan gör man när man är skadad och sjuk? Klart tid finns över då liksom, men
ska fixa så att det blir mer variation här ska ni allt se har ju en överraskning som
jag skrev häromdagen, hehe.

Sköt om er och håll utkik !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0