FIFA11 [Napoli]

Jag har kört mitt första år nu med Napoli. Jag vann endast ligan, dock vann jag
ligan med 20 poängs marginal före Juventus som fick 81 poäng. Jag förlorade bara
en match på hela säsongen i ligan, 32 vinster, 5 oavgjorda matcher och det innebär
att jag fick 101 poäng. Inte ofta man får över 100 poäng faktiskt ska tilläggas.

Jag fick en målskillnad på 77-22= +55. Jag gjorde flest mål i ligan och släppte in minst
av alla i ligan. Pato som är min anfallare gjorde 24 mål i sin debutsäsong och Lavezzi
gjorde flest assist i mitt lag med sina 13 assist och blev delad assistkung med 4 andra.


Startelvan:

Målvakt: Ryzhikov (82)

Backar: Maggio (78), Carrico (78), G. Militio (81) och Schennikov (73)

Defensiva mittfältare: Gargano (79) och Barry (82) (Kapten)

Ytter mittfältare:
Pandev (80) och Lavezzi (85)

Offenisv mittfältare: Hamsik (83)

Anfallare: Pato (83)

Bänk: Zuniga (75), Radu (77), Inler (76), Giuliano (77), Wendel (78),
Aliyev (82) och Cavani (80)

Reserver: Hinkel, Vicente, Jimenez, Datolo, Diouf & El Arabi

Ja, som ni ser är min offensiv riktigt grym, men att jag inte har en lika bra bredd
i försvaret. Det är den delen jag ska värva in nu i kommande säsong och jag
jag har några grymma namn faktiskt som jag tänker på.

Jag tänker försöka värva in:

Ciani (80) från Bordeaux, Dawson (81) från Tottenham, Baines (78) från Everton,
Kuzmanovic (77) från Stuttgart, Reus (77) från Mönchengladbach.

Jag hoppas verkligen att jag får dem där, men det får ni reda på senare helt enkelt
för jag ska börja lira med Berlin strax där jag som bekant leder ligan som nykomling.

Håll utkik efter musik, osv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0