Fifa11 (Inter)

Jag kör med Inter på karriärläget "Favoritlag" och jag vann dubbeln första året.
Jag vann ligan överlägset med 94 poäng och Juventus hade 78 poäng som 2:a.

Jag har ett lag som kommer att kunna slåss om CL-guldet garanterat. Jag har sålt
en hel del och köpt in bra unga spelare. Jag kan inte direkt skriva, så himla mycket mer
eftersom att jag inte spelade mycket. Jag simulera 75% av säsongen, haha !

Enbart för att jag vill spela CL med laget och att laget var överlägset bäst, men det
får man räkna med när man är Inter med deras budget :)

Jag kommer att skriva mer fakta, köp, osv. Nästa gång jag skriver om ett lag
håller på att spela med olika lag nu och inte långt kvar när jag har kört klart en
säsong med ett utav dem lagen, hihi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0