FIFA11 [Hertha Berlin]

Jag har kört klart mitt andra år med Hertha Berlin och jag vann dubbeln.
Både ligan och cupen med andra ord. Jag förlorade bara en match på hela säsongen och
det var borta mot Wolfsburg.

Jag fick 81 poäng och kom 2 pinnar före Bayern Munchen som fick 79 poäng.
Jag vann 24 matcher, 9 oavgjorda och en förlust på 34 matcher det är jag jävligt nöjd
med eftersom man är en nykomling. I Tyska cupen slog jag ut Osnabruck, Leverkusen,
Schalke, Bremen & vann Dortmund i finalen.


Jag fick en målskillnad som är 68-29= +39. Det innebär att jag gjorde flest mål,
men släppte inte in minst för det gjorde Bayern Munchen som bara släppte in 22 mål.
Raffael blev bästemålskytt på 12 mål och min assistkung blev Wendel på 8.
Det här ser dåligt ut, men jag hade flera spelare som levererade denna säsong
med assist och mål. Annars brukar man oftast ha 1 eller 2 spelare enbart som
levererar på bästa sätt.


Startelvan:

Målvakt:
Bailly (77) (K)

Backar: Hinkel (76), Carrico (79), G. Milito (80) och Schmelzer (74)

Defensiva mittfältare: Kuzmanovic (79) och Schwegler (74)

Ytter mittfältare: Giuliano (79) och Wendel (80)

Offensiv mittfältare: Raffael (77)

Anfallare: Abel Hernandez (77)


Bänk:
Franz, Degen, Ottl, Jimenez, Ebert, Vicente och A. Ramos


Jag är riktigt nöjd med dem här 2 säsongerna som jag har spelat med Hertha Berlin.
Dock är jag mest nöjd med den här eftersom att jag vann dubbeln som nykomling och
att jag bara torskade en match det ser jag som ett fin bedrift. Dock hade jag som mål att inte
torska någon match eftersom att allt såg, så stabilt ut när halva säsongen hade gått.


Nu ska man ta sig ann QPR= Queens Park Rangers som spelar i Premier League på riktigt,
men men är i Championship på detta spel som är Englands division under Premier League.
De har ju fått in en hel del grymma lirare, så därför tar jag dem, hihi !



Håll utkik för jag lär skriva snart om Granada som jag är nykomling i La Liga
och checka efter musik och annat smått och gått !


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0