FIFA11 [Granada CF]

Granada är ett fotbollslag i södra Spanien närmare bestämt Andalusien.
Det är ingen stor stad direkt, ungefär som mitt Norrköping, hehe och dem har en
arena som tar in ca: 22.500 personer och det är inte alls mycket om man jämn för
med andra lag i Spanien och i Andalusien.

Jag vann dubbeln under mitt första år. Vann Liga Adelante med 12 poängs
marginal före Real Betis. Jag fick 106 poäng, Betis 94 poäng. Av 42 matcher, så
vann jag 33 st, 7 st oavgjorda matcher och 2 förluster bara. Jag vann Spanska cupen
också och jag slog lag som, Barcelona, Real Madrid, Málaga, Hércules. Jag har till viss
mån ett coolt lag som jag kommer gå mer in på lite längre ner, men att slå dem
där trodde jag knappast att jag skulle göra. Dock ska jag inte klaga allt för mycket, hehe.



Min målskillnad blev 97-27= +70. Grafite gjorde 15 mål och blev bästa målskytten.
Aliyev som var min bästa spelare och min kapten gjorde 14 mål och assistera till 14 mål.
Han är dessutom min bästa spelare och har 82.

Startelvan:

Målvakt: Júlio César (78) [Inte Inters målvsakt ska tilläggas]

Backar:
Jesús Gámez (78), Rmis (78) G Milito (81) och Bridge (77)

Defensiva mittfältare: Moises Hurtado (77) och Bernardello (76)

Ytter mittfältare:
Giuliano (79) och Wendel (80)

Offensiv mittfältare:
Aliyev (82) (K)

Anfallare: Grafite (80)

Bänk: Degen (72), Simunic (81), Yebda (73), Carlos Martins (79),
Luis Morán (73), Mollo (75) & Jara (75)

Reserver: Fathi, Emana, Bresciano, Cohen, Boa Morte, Kalinic & M. Pérez


Ja, som ni ser har jag en hel del drös att sälja och då ska man ersätta dem med
yngre, mer talangfulla spelare som ändå har en viss erfarenhet av en högstaliga.
Jag har en grundbudget på ca: 12.7 miljoner Euro och med tanke på alla man kan sälja
då kan mitt första år i La Liga bli mycket intressant faktiskt. Dessutom är laget redan
uppe i 4.5 stjärnor av just 5 som är det högsta på FIFA11.

Jag har installerat FM (Football Manager) på denna laptop, så kommer en
uppdatering angående hur det går där vartefter. Jag är Aston Villa på det spelet
och har fått in intressanta spelare.

Håll utkik man vet aldrig vad jag skriver om har lite överraskningar på lager
om vissa grejer går rätt till imorgon bland annat...!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0