FIFA11 [Framtids projekt]

Jag är Hertha Berlin som jag har tagit upp nu till Bundesliga där dem hör hemma
faktiskt med tanke på publikstödet dem har på matcherna. När man är dem, så har dem
en arena som tar in 75 tusen eller mer och det började knackigt för mig, men efter
julen small det allt. Jag förlorade bara 1 match på 4 månader :)

Startelvan:

Målvakt: Bailly (77) (kapten)

Backar: Hinkel (76), Simunic (81), G. Milito (80) & Schmelzer (73)

Defensiva mittfältare:
D. Boateng (77) och Schwegler (73)

Offensiv mittfältare: Raffael (77)

Yttermittfältare:
Giuliano (79) & Vicente (79

Anfallare: A. Ramos (75)


Bänken:

Degen (72), Franz (75), Ottl (73), Jimenez (76), Ebert (73),
Wendel (79) & Uche (77)

Reserver:
Hubnik, Lell, Gosso, Petit, Emana, Owusu-Abeyei, Jara och M. Perez

Statistik:
Av 34 matcher vann jag 24 matcher 4 oavgjorda och 6 förluster.
Jag fick en målskillnad på 86-23= +63 och fick 76 poäng därmed vann jag
ligan med 2 poäng före Cottbus.

Raffael vann skytteligan på 20 mål som offensiv mittfältare, Vicente blev assistkungen
på sina 12 och den som var bäst i laget säsongen igenom i mitt tycke var målvakten Bailly !



Hertha Berlins arena !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0