FIFA11 [Favoritlag]

Jag är Real Madrid nu och har vunnit 3 av 3 titlar.

Ligan och Spanska cupen vann jag, samt supercupen som är innan andra säsongen startar.
Jag har ett jäkligt sjukt lag som jag avslöjar när jag har spelat klart denna säsongen när
man ska försöka ta trippeln. Ligan, cupen och CL såklart =)

Jag vann 5 poäng före Barcelona och var 20 poäng före 3:an, hehe. Jag fick en målskillnad
på 88-18 som innebar att jag gjorde flest mål och släppt in minst. Jag har slagit Barcelona i
4 matcher av 5 och spelat en lika mot dem också. Känns skönt det i och med att man hejar
på Real Madrid och jag älskar att piska Barcelona även om de spelar fin fotboll på riktigt, hehe.

Jag kan avslöja att jag har köpt in:
Robben, Pique, Navas, Essien, Alves, Sneijder, Welliton


Jag skriver mer om skytekung, assistkung,mer statistik och hur CL gruppen gick
samt hur det gick i ligan, cupen :)

Håll utkik och njut av musiken jag lägger upp!

Kommentarer
Postat av: Erica

Grym du är då gullet ;)

2011-09-15 @ 00:30:18
URL: http://poerica.blogg.se/
Postat av: David

Ibland så :)

2011-09-15 @ 02:00:28
URL: http://bloggnyllet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0