FIFA11 [Charlton Athteltic]

Jag är det här laget enbart för att det är ett gammalt lag som spelade i
Premier League när jag var mindre, samt att dem har en historik av att ha varit
lovande tidigare och helt enkelt för att jag vill ta tilbaka dem till PL.

Jag har som bekant fifflat med övergångar och dem som spelar i arabländerna,
de länder som inte finns på FIFA, osv. Dem har jag tagit till "klubblösa", så tycker
ni att jag fuskar. Javisst, tyck det men spelarna finns ju på FIFA och jag kan ju inte
bara slänga in dem i lag de inte lirar för och därför är dem "klubblösa" ;)

Formation: 4-3-1-2

Målvakt: Van der Sar (83)

Backar: A. Friedrich (76), Zelao (79), Torsiglieri (74) och G.Milito (78)

Centrala Mittfältare:
Emana (76), Boateng (76) & Wendel (77)

Offensiv mittfältare: Aliyev (82) (K)

Anfallare: Kalinic (75) och Gyan (75)

Bänk: Hahnemann (75), Fathi (72), Diegi Rivas (73),
Jimenez (76), Giuliano (77), El Arabi (76) & M. Perez (73)

Nu är man uppe i Championship eftersom man ägde upp alla i
Npower League 1. Jag vann 35 matcher, 7 oavgjorda och 4 förluster på 46 matcher
som innebär att man fick 112 poäng, haha.

Jag fick en målskillnad på 114-27= +87. Jag tror att detta är det värsta
jag har haft med ett lag på FIFA, galet. Jag hade 2 spelare i toppen av skytteligan
Gyan på 30 mål och Kalinic på 21 mål. Assistkungen blev Emana på 22 st och
Van der Sar höll flest nollor: 22 st hållna.

Ja, nu är man uppe som sagt och jag har 13 miljoner Euro kvar, plus det jag får nu
när man kommer in i säsongen. Hm, får se om man sparar allt eller drar in
några spelare bara och sparar resten. Känner att reservbänken behöver förstärkas
inför Premier League säsongen som jag lär hamna i efter detta år.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0