FIFA11 [Charlton Athteltic]

Ja, nu har man spelat klart sin Premier League säsong sm nykomling.
Hehe, man kan ju säga att det gick sju jäkla mega magnifikt bra med tanke på
laget man är och vilka förutsättningar man har trots det har man ju förvånansvärt
tagit hem alla titlarna på ett grymt sätt.


Ligacupen:

Vann mot: Cheltenham, Fulham, Southampton, Man City,
Chelsea och Aston Villa i finalen.

Bästa målskytt: Aliyev

Flest Assist:
Aliyev

F:A Cupen (Englands största cup):

Vann mot: Blackburn, QPR, Sunderland, Liverpool, Wolves
& Chelsea i finalen.

Bästa målskytt: Gyan

Flest assist: Wendel

Premier League staistiken:


38 matcher: 33 vinster och 5 oavgjorda= 104 poäng. Målskillnad= 90-22= +68

Bästa målskytt: Gyan 22 st

Assistkung: Aliyev 11 st

Hållna nollor:
Joe hart 21 st


Jag är riktigt nöjd med denna statistik och jag har aldrig varit såhär bra i en
säsong med något lag som jag har lirat med i PL framför allt. Nu kommer jag skriva
ner hela min trupp och hur bra dem är, osv.

Startelvan:

Målvakt: Victor (83)

Backar: Gunter (73), Zelao (81), G. Milito (80) & Fabio (75)

Central mittfältare: Henriksen (73), Boateng (76) & Emana (78)

2 släpande anfallare på kanterna: Aliyev (83) (Kapten) & Wendel (81)

Anfallare: Gyan (77)

Bänk:

P. Jones (75), Torsiglieri (75), Jimenez (77), Chantome (75),
Vicente (80), Giuliano (77) & El. Arabi (75)

Reserver:

Papadopoulos (71), Fathi (72), Pintos (74), Ljajic (74), De Guzman (72),
A. Koné (78), M. Pérez (72) & Kalinic (75)


Ja, ni ser att jag inte har ett värsting lag, men jag har ändå en hel del unga
och namn ni kanske känner igen som. Fabio, Phil Jones, Ljajic, osv,
men dem lånar jag faktiskt bara, så dem försvinner när nästa säsong börjar
och med det sagt förstår ni varför jag ville ha dem. Jag hade ingen bra bredd och
kände att jag behövde bredda truppen för att kunna vinna något, man kan ju nu i
efterhand säga/skriva att det var helt rätt tänkt för då kunde jag rotera utan att det
försämras allt för mycket.

Aja, riktigt nöjd och hoppas man kan skrälla i CL (Chamipons League) nästa
säsong och samt försvara sin ligatitel samt F:A Cuptiteln, hihi.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0