FIFA11 [Charlton Athteltic]

Ja, nu är man uppe i Premier League efter att ha ägt i Championship.
Jag vann 33 matcher, 7 oavgjorda och 6 förluster. Jag fick 106 poäng och
en målskillnad på 93-28= +65.

Förra årets skyttekung Gyan han gjorde 18 mål och därmed lagets bästa målskytt, tyvärr 3:a
i skytteligan och förra årets assistkung Emana gjorde 14 assist och 11 mål faktiskt.
Denna säsong hade jag flera som gjorde mål, förra året var det bara 2, typ.

Formation: 4-3-2-1 (Julgranen)

Målvakt: Vitcor (82)

Backar: Gunter (73), Friedrich (79), Zelao (80) och G. Milito (78)

Centrala mittfältare:
Giuliano (78), Emana (77) och Jimenez (75)

2 släpande anfallare: Aliyev (81) (K) och Wendel (81)

Forward: A. Gyan (76)

Bänk: Torsiglieri, Fathi, Diego Rivas, Boateng, E. Arabi,
Kalinic och M. Perez

Nu när man är i Premier League då ska jag försöka etablera mig direkt för att
hamna mellan 1-7 eftersom jag vill spela i Europa League eller Champions League
med det här laget det hade varit riktigt grymt faktiskt.

Ni undrar säkert hur det kan komma sig att jag har gått upp 2 divisioner såhär snabbt.
Ja, jag har ju simulerat 1 säsong åt gången eftersom att jag hade på känn att jag
kunde göra det eftersom man hade det bästa laget under båda säsongerna. Nu
i Premier League blir det en annan femma, för nu måste ja nästan spela varje match
istället för att simulera som jag gjorde tidigare, hehe.


Håll utkik ska lägga upp mer smått och gott imorgon.
Lite musik, någon klassiker, etc.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0