FIFA11 [Bradford City]

Jag bestämde mig för att ta över 1 lag från den Engelska lägsta divisionen
och nu har man vunnit den divisionen, så är uppe i Npower League 1 som den
tydligen heter, hehe.

Emana blev assistkung på 22 assist och Gyan gjorde 22 mål och blev skyttekung.
Jag vann 33 matcher av 46, fick 8 lika och 5 förluster på det.

Jag har tänkt skriva laget, men pallar inte får göra det nästa gång jag skriver
om det här laget. Det sker förmodigen ganska snart när man har gått upp till
Championship, men först kommer jag skriva mer grundligt, osv om Charlton som det
går ofärskämt bra med faktiskt i Premier League.

Håll utkik, ska försöka skriva om matcher imorgon och lägga in musik.
Sköt om er och ha en bra helg =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0