FIFA11 [Bradford City]

Ja, nu är man uppe i Premier League med Bradford City. Jag vann ligan
med 13 poäng före Nottingham Forest och det är rätt bra med tanke på att
jag inte har en jättebred trupp, men får hoppas att jag kan fixa till det.

46 matcher: 32 vinster, 10 oavgjorda och förluster= 106 poäng
Jag fick en målskillnad på 86-36= +50

Denna säsong hade jag flera målskyttar och inte bara 1 eller 2 som gjorde dem
och därför vann ingen skytteligan eller blev assistkung, tyvärr. Huvudsaken är ju
att jag kom upp till PL helt enkelt och hoppas man kan få in en fin anfallare.


Jag har köpt in 2 nya spelare till min startelva och det är Michael Johnson
från Liecester City och McCarthy från Wigan. Michael Johnson har gått upp till 79
och McCarthy har gått upp till 74.

Nu ska man se vad man får in till laget när man är i Premier League och
hoppas man får in flera stycken, så att reservbänken blir bra. I övrigt känns
det grymt bra att man har kommit upp dit på 3 år som min tanke var från början.

Håll utkik kommer upp lite annat sen !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0