FIFA11 [Bradford City]

Ja, nu har man vunnit Npower League 1 med Bradford och därmed uppe i
Championship. Då ska man bara vinna denna säsong och gå upp till Premier League.

46 matcher: 37 vinster, 5 oavgjorda och 4 förluster= 116 poäng.
Jag fick en målskillnad på: 104-21= +83.

Bästa målskytt för mig blev Gyan med sina 18 mål och den som gjorde flest
assist för mig var 2 st Emana och Aliyev. Båda på 15 st. Pouplin min målvakt
fick hålla flest nollor i hela ligan.

Formation 4-3-2-1 (Julgranen)

Målvakt: Pouplin (74)

Backar: Hinkel (77), Zelao (81) (Kapten), Torsiglieri (76) och Bridge (77)

Centrala mittfältare: Giuliano (72), Bresciano (75) & Emana (78)

2 släpande anfallare:
Diouf (77) och Aliyev (81)

Anfallare: Gyan (76)

Laget har sammanlagt 4 stjärnor av 5 och det är ganska bra med andra ord.
Jag hoppas att jag kan gå upp till PL direkt som jag har gjortnu och att jag får sålt
på alla spelare samt. Får spara en hel del pengar, så jag kan dra in fina namn som
nykomling nästa säsong när man förmodligen spelar i PL,

Håll utkik kommer fler uppdateringar om karriärerna, lägger upp musik och
kommer skriva om matcher som spelas denna vecka.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0