FIFA (Karriärlägen)

Jag berättade tidigare att jag var olika lag i olika länder, men jag orkade inte hålla på
med det där faktiskt för det blev för mycket. Dock har jag startat ett karriärläge
med Blackburn och jag leder PL (Premier League) efter 13 matcher.

Jag har 11 vinster och 2 oavgjorda, samt en målskillnad som är 28-11.
Jag är det ända laget som inte har torskat än så länge, men trots det är Chelsea 2 pinnar
bakom endast och som tur är möter jag dem om 4 matcher.

Strax ska jag skapa ett karriärläge som ska heta "favoritlag" och jag ska slinga slant på
mina favoritlag jag har i olika ligorna, så får man se vilket det blir helt enkelt.

I alla fall längre fram skriver jag mer om Blackburn och "favoritlaget" jag ska vara.
Jag ska också försöka uppdatera mer om matcher som är i veckan,
lägga upp låtar, roliga klipp, osv.

En sak till jag kommer att skriva fördelar och nackdelar om den bärbaradatorn som
jag ska köpa på onsdag från en gammal klasskompis.


Håll utkik !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0